IMPLANTY

Od września 2015 roku współpracuję z czołową polską kliniką implantologiczną Zdrowie Proventus w Łodzi, gdzie realizowane są zabiegi wszczepiania implantów.

Zapraszam na konsultacje w gabinecie w Rotterdamie, gdzie dowiedzą się Państwo jak sprawnie czasowo i atrakcyjnie finansowo może zostać przeprowadzony zabieg.

www.zdrowieproventus.pl

pasek

CZYM SĄ IMPLANTY DENTYSTYCZNE?

Implanty dentystyczne są jak wykonane z tytanu „kotwice”, które doskonale integrują się z ludzką kością.
Po wszczepieniu w kość szczęki działają jak korzenie zębowe i stanowią stabilne oparcie dla jednej lub wielu koron.

DLACZEGO POTRZEBNY CI IMPLANT?

Usunięcie choćby jednego zęba to problem nie tylko estetyczny, ale przede wszystkim zdrowotny. Dlatego lukę w uzębieniu trzeba jak najszybciej wypełnić.

Utrata zębów pociąga za sobą poważne konsekwencje dla urody, ale co ważniejsze – dla zdrowia (badania naukowe dowodzą, że pacjenci źle oprotezowani i bezzębni żyją krócej!).

Implant można wszczepić od razu po ekstrakcji albo 1-4 miesiące po niej. Nie warto tego odwlekać, gdyż po usunięciu zęba zanika kość, w której był osadzony, a to utrudnia implantację i wydłuża leczenie (konieczna jest rekonstrukcja kości).

Wszczepienie implantu jest obecnie najlepszą metodą odbudowy brakującego zęba. Sztuczny ząb zachowuje się tak samo jak naturalny, a dzięki bezpośredniemu przenoszeniu obciążeń na kości szczęk implanty zapobiegają zanikowi kości. Zaletą implantów jest też ich trwałość – mogą służyć nawet przez kilkadziesiąt lat.

CO NALEŻY ZROBIĆ, KIEDY POTRZEBUJESZ IMPLANTU?

1. Umów się na wizytę u swojego dentysty: zrób panoramiczne zdjęcie rentgenowskie i/lub CT, co pozwoli dobrać i zaplanować Twój osobisty program leczenia.
  2. Wszczepienie implantu.
  3. Czas gojenia wynosi 3-6 miesięcy.
  4. Odsłonięcie implantu i odbudowa korony zęba.

Źródło tekstów www.zdrowieproventus.pl